Projectes educatius

Projectes:

Feu click aquí per veure una breu explicació del nostre Projecte educatiu.

En el següent enllaç podeu accedir al nostre Projecte Educatiu de Centre.

Aquí podeu llegir el nostre Projecte de Direcció.

En aquesta pàgina podeu veure el nostre Projecte convivència (pendent d’aprovació).

Projecte lingüístic

El projecte del pati va néixer el tercer trimestre del curs 2017/18 amb moltes ganes de portar propostes al pati que engresquessin als nens i nenes de l’escola en aquestes estones d’esbarjo.

També voliem fomentar la relació entre els nens i nenes amb edats diferents i que cooperessin en els jocs de pati.

Aquest projecte es dinamitza des de l’assignatura d’Educació Física.

Els material que hem anat utilitzant surt d’una votació cada dos trimestres dels alumnes i mestres. També valorem els espais que més ens agraden i els conservem i fem algun canvi o variació en aquells que no ens agraden tant.

Els resultats obtinguts en les valoracions d’aquestes propostes han estat positives tant pels nens i nenes com per l’equip de mestres de l’escola.