Menjador escolar

El servei de menjador escolar corre a càrrec de l’AMPA, el qual contracta una empresa per tal de fer el servei. L’empresa és “LA VOSTRA CUINA“.

LA VOSTRA CUINA:

Aposta per una cuina de “línia calenta” de qualitat, de la cuina a taula, una atenció propera i de confiança, un servei eficaç amb personal responsable i de qualitat, adaptant-nos a les necessitats de cada centre i cada client.

Inscripcions: per fer us del Servei de Menjador cal emplenar la inscripció, tant els usuaris fixos com els esporàdics i lliurar-la a la Coordinadora del centre.

El servei es podrà sol·licitar de forma fixa o esporàdica, es considera:

Usuari fix l’alumne que fa us del servei de menjador 3 dies o més a la setmana, caldrà lliurar el justificant de pagament a la Coordinadora del servei.

Usuari esporàdic l’alumne que fa us del servei de menjador puntualment i cal avisar a la Coordinadora del servei el matí de 9h a 9:30h.

Els nens/es becats hauran de portar el justificant de pagament del dia 1 al 10 de cada mes. En cas contrari no podran fer us del servei.

La Coordinadora serà la persona interlocutora entre l’empresa, la Comissió de Menjador, les famílies i el monitoratge.

Coordinadora del Servei: Raquel González

Atenció a les famílies de 9h a 10h de cada matí

Preus:

Usuari fixe: 6,54€/dia

Usuari esporàdic: 7,19€/dia

Descomptes:

Per a les famílies nombroses, el preu del tercer germà serà de 6,28€.

Abonaments:

Els alumnes que no assisteixin al menjador caldrà que avisin a la Coordinadora de 9h a 9:30h, en aquest cas, se’ls abonarà la totalitat del menú.

Pagaments de rebuts:

Caldrà pagar en efectiu o lliurar el justificant d’ingrés o transferència a la Coordinadora del Servei per poder fer us del servei de menjador.

BBVA

ES75 0182 8742 76 0200188444