4tB: Comencem el projecte: Els volcans!!

Hola! Som els alumnes de 4tB i estem treballant el projecte del nom de la classe: Els volcans.

PER COMENÇAR A TREBALLAR…

En primer lloc hem posat en comú el que sabíem del tema dels volcans i seguidament hem triat allò que volíem saber.

En segon lloc, hem fet els grups de treball, els quals tenen cadascú el seu nom: les estrelles volcàniques, els magma, els lava, els volcànics i els volcans rapers.

En tercer lloc, hem triat el logo del nostre projecte, un volcà molt bonic que va fer una alumna de la classe i va guanyar per majoria.

Un altre dia vam realitzar una sopa de lletres del tema, la portada del projecte i van posar data per fer les exposicions.

A partir d’aquí, cada grup de treball buscarà informació de les preguntes que ha triat: què és un volcà i les seves parts, què és la lava…i  ho exposaran  a través de power points, cartolines,dibuixos, fotografies, vídeos…i fins i tot farem un experiment amb una maqueta d’un volcà.

Molt bé nois i noies de 4t! Comencem a treballar, a veure quines exposicions més maques sortiran….