Avui a la tarda, dins del marc del projecte CuEmE, hem rebut una visita molt especial a la nostra escola. Ens han acompanyat dues responsables de l’associació ADDAC de Cornellà, juntament amb l’Ester, la mare de l’Iván, per explicar-nos la fantàstica tasca que duen a terme amb els animals en situació de desemparament.
ADDAC és una entitat que es dedica al rescat, cura i adopció d’animals abandonats, oferint-los una segona oportunitat i treballant perquè trobin una llar definitiva. Ens han explicat la importància de l’adopció responsable, el respecte cap als animals i com cadascú de nosaltres pot contribuir a millorar les seves vides.
A més, han vingut acompanyades de tres gossos rescatats per l’associació, que han conquerit a tots i totes amb la seva tendresa i la seva història de superació. Ha estat molt emocionant poder conèixer-los de prop i veure com, gràcies a la feina d’ADDAC, han pogut tenir una nova oportunitat.
Aquest testimoni ens ha motivat encara més en el nostre projecte de cooperativa “5 Estrelles”, ja que tots els beneficis que recaptarem amb la nostra iniciativa es destinaran a ADDAC, ajudant-los a continuar amb aquesta feina tan necessària.
Gràcies per la vostra visita i per inspirar-nos a ser part del canvi! 🐾💚


