P4-P5: COMENCEM ELS AMBIENTS

El dimarts vam començar els ambients a P4 i P5, vam fer una explicació dels sis i després vam anar a veure on estaven ubicats i quin material disposarien a cadascun.

Teniem moltes ganes de poder començar i veure les novetats d’aquest curs. S’han fet alguns canvis als ambients:

  • Role Playing (la caseta)
  • Construccions (substitueix l’ambient de centre cívic)
  • Art
  • Expressió i moviment
  • Experiments
  • Textures

Els farem 3 tardes a la setmana (dimarts, dimecres i dijous) i els nens i les nenes quan arribin al matí, escolliran l’ambient que volen fer aquell dia, posaran el seu nom a l’ambient corresponent i després enganxaran un gomet a la graella de control per tal de que ells/es sols/es s’organitzin i els acabin fent tots. Així doncs, podran repetir 3 ambients durant les 3 setmanes que dura la ronda.



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>