La castanyada

El passat divendres dia 30 d’octubre, es va celebrar al pati de l’escola la festa de la castanyada. Aquí teniu dos cròniques de la festa: Alba Yang  i Carla Aguirre ( alumnes de 6è A ).

Comencem l’hort de l’escola!

Ja és aquí el nostre hort. Després d’un curs de planificació, finalment, el divendres passat dia 9 d’octubre ens vam trobar diversos pares i mestres a l’espai que hi hem destinat.
Us agraïm des d’aquí la vostra participació desinteressada i esperem que l’hort esdevingui un recurs… Llegeix més»

ACROSPORT

Els alumnes de 5è B de la nostra escola han treballat l’Acrosport que és un esport acrobàtic-coreogràfic on s’integra tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat i equilibris com a transicions entre figures. Els alumnes… Llegeix més»

Bon estiu!

Des de l’escola El Solell us desitgem que passeu un bon estiu i gaudiu d’unes merescudes vacances. Ens veiem a la tornada!

AbbaMàgica!

El passat mes de maig, el Cor del Solell va participar al concert AbbaMàgica!, organitzat pels mestres del grup de música de diferents escoles de Sant Vicenç dels Horts, Santa Coloma de Cervelló, Torrelles i la Palma de Cervelló.
En aquest concert, tots els grups interpretaven… Llegeix més»

English Day 2015

Els alumnes de 5è de l’escola han participat a l’English Day que organitzen anualment els mestres d’anglès de les escoles de Corbera i La Palma. La trobada d’aquest any s’ha celebrat a l’escola Jaume Balmes.

Sant Jordi a Educació Infantil

A Educació Infantil trobareu el castell de Sant Jordi i els personatges de la llegenda. Aquí podeu veure el castell que els nens i les nenes d’Infantil han construït per celebrar aquesta diada.
Bon Sant Jordi!