EL SOLET ESCRIU ALS ALUMNES DE 6è PEL SEU 6è ANIVERSARI

IMG_20150422_092413

Hola a tots i totes!!

Soc el SOLET, i us escric perquè m’agradaria demanar-vos un favor.

Quan vosaltres anàveu  a P4 en uns tallers veu començar a fer un cap gros, amb paper de diari i una mena de mocs de goril·la, us en recordeu?? i a P5 el veu acabar pintant i muntant en una estructura de fusta, així vaig néixer jo, el SOLET del Solell.

Estic content perquè dijous faré 6 anys, durant aquest temps hem compartit moltes festes d’escola, Nadals, Carnestoltes, Sant Jordi, Finals de curs,… i també del poble, amb els Gegants. Tot això està recollit en un llibre de la meva vida. Aquest Sant Jordi serà l’últim que estareu a prop meu, i sé que estareu molt enfeinats amb el bar però em faria molta il·lusió tenir un record vostre d’un dia tant assenyalat al meu llibre. Podeu venir-me a veure tots i ens fem una foto?? Segur que trobareu el moment o abans de començar o en acabar la festa. Jo seré amb els Gegants, us espero!!

Soc una miqueta de tots vosaltres i us dono les gràcies. Aviat acabareu el curs i allà on aneu segur que una part de mi i del Solell us acompanyarà. Jo continuaré al Solell i una part de vosaltres també.

Moltes, moltes gràcies per tot!!

SOLET

SOLET3