2n va al BOSC DELS SENTITS
El alumnes de segon hem anat d’excursió al Bosc dels Sentits, a Llinars del Vallès. Quan hem baixat de l’autobús hem trobat uns follets molt divertits que ens han donat la benvinguda i ens han fet riure una estona. També ens han acompanyat per esmorzar amb bromes i rialles. Les activitats que hem realitzat estaven […]
2n va al BOSC DELS SENTITS Llegeix més »












