Benvinguts/des a la pàgina web de la nostra escola!

SOM ESCOLA GEP!

Generació Plurilingüe

___________________________________

Clicant en aquestes imatges podreu informar-vos sobre les mesures de seguretat que portarem a terme a l’escola i com ens organitzarem.

Primeres activitats a P3

Els nens i nenes han complert els seu primer mes a l’escola. Durant aquest temps hem vist com han deixat enrere les recances dels primers dies i s’han familiaritzat amb un nou espai.
És cert que, al principi, ha costat una mica acomiadar-se de les famílies,… Llegeix més»

Per on hem d’entrar i sortir?

Benvolgudes famílies i alumnes!!!
Hem gravat els següents vídeos per explicar-vos com seran les entrades i sortides a l’escola durant aquest curs. Degut a la pandèmia que estem vivint hem hagut d’adaptar-nos i realitzar alguns canvis.
Tenim moltes ganes de veure-us i començar aquest curs que serà… Llegeix més»

Summer is here!

Bon dia famílies del Farell !
Avui 19 de juny finalitza el curs escolar, el més peculiar de tota la història i que de ben segur recordarem…
Avui ens acomiadem d’aquest curs amb energia positiva i il.lusions futures. Amb música, aigua, gelats, gresca.. la que haguéssim tingut… Llegeix més»

Els superpoders dels dofins!

La classe dels dofins, de P4, hem fet un mini projecte dels superpoders! Els superpoders són les paraules màgiques per poder treballar l’autoconeixement, l’acceptació, l’autoestima, la seguretat, el compartir, l’aprendre, la cooperació… Vam iniciar-lo a l’aula i es va quedar a mitges però estàvem molt il·lusionats i… Llegeix més»

Busquem a Nemo?

Busquem a Nemo? Sorgeix del projecte dels peixos que estem portant a terme a 3r. Per poder començar a treballar el projecte, vam demanar als nostres i a les nostres alumnes, que donéssim el nom de cinc peixos que volien estudiar. Després vam fer el… Llegeix més»