Benvinguts/des a la pàgina web de la nostra escola!

SOM ESCOLA GEP!

Generació Plurilingüe

P4 a Can Fusteret

Els nens i nenes de P4 vam anar d’excursió a Can Fusteret. Allà ens van ensenyar el procés que cal seguir per fer argila: colar la sorra fins fer-la molt fina i barrejar-la  amb aigua. Vam fer boletes i les vam posar al forn. També… Llegeix més»

P5 anem de sortida al CIRC

El passat dimecres els alumnes de P5 vam anar a la casa de colònies de Mogent, a Llinars del Vallès a jugar i experimentar amb activitats relacionades amb el Circ.
Ens ho vam passar d’allò més bé imitant a malabaristes, acròbates, pallassos, mags…

Vam fer moltissimes… Llegeix més»

2n. ANEM DE COLÒNIES

Els dies 14 i 15 de maig els nens i nenes de 2n. hem anat de colònies a “La Granja” de Santa Maria de Palautordera. A través de les diferents propostes i jocs hem après la importància d’ajudar-nos, de saber què necessita el meu… Llegeix més»

P4 VISITA THERMALIA

Hem començat la visita a la font del lleó i a les antigues termes romanes. Un guia del museu ens ha explicat que l’aigua de la font del Lleó brolla a 74 graus de temperatura i que té propietats mineromedicinals que ja aprofitaven els romans. … Llegeix més»

TALLERS A P4

Els nens i nenes de P4 han tancat el 2n trimestre amb tres propostes noves de tallers.
A l’aula de P4 B han fet pintura lliure en vertical, canviem la perspectiva i pintem drets.

A l’aula de P4 A han experimentat amb el ioga mitjançant… Llegeix més»