Benvinguts/des a la pàgina web de la nostra escola!

PORTES OBERTES

PREINSCRIPCIONS ESCOLA EL FARELL

DEL 29 DE MARÇ AL 9 D’ABRIL

A continuació us mostrem un vídeo sobre els “ESPAIS D’APRENENTATGE, experiències actives” una metodologia que portem a terme amb els alumnes de P3 i P4 conjuntament i P5 i 1r.

L’escola El Farell us regala aquest vídeo PLE DE PETONS per celebrar el dia de la no-violència i la pau!

Si voleu saber més sobre l’escola visiteu la nostra web on entre altres informacions, trobareu el servei de menjador.

Per qualsevol consulta us podeu adreçar a secretaria de l’escola, al telèfon 93.865.03.73 o al correu electrònic: ceipelfarell@xtec.cat

P4 HEM ANAT A CAN PUTXET

El dimecres passat els nens i nenes de P4 vam anar a passar el dia a Can Putxet. Primer vam esmorzar per agafar energies i després, dividits en grups, vam realitzar diferents tipus d’activitats:

• Vam visitar la GRANJA, on vam poder saludar a les gallines i… Llegeix més»

Thermalia. 2n B fa safareig!

Els alumnes de 2n.B hem anat a Thermalia a escoltar la importància que ha tingut l’aigua calenta pels habitants de Caldes des de fa molts i molts anys. Hem visitat el museu i hem escoltat molt atents les explicacions d’en Oriol.
Després hem anat al safareig… Llegeix més»

Treballem el vidre a P5

Els nens i nenes de P5 vam poder gaudir d’una espectacular sortida a Aventurina (Can Fusteret), relacionada amb el vidre.
Els nens/es van poder veure tot el procés de reciclatge del vidre; des del trencament de les ampolles, el filtre de mides de vidre,  fins… Llegeix més»

Projecte del cos humà a 5è

Els nens i les nenes de 5è hem descobert que el cos humà és una màquina increïble! Hem treballat en grup, i a continuació us compartim una petita part d’algunes sessions.
Per descobrir més del aparell digestiu…

• Ens van donar uns sobres on havíem de relacionar frases… Llegeix més»