Benvinguts/des a la pàgina web de la nostra escola!

SOM ESCOLA GEP!

Generació Plurilingüe

Cliqueu la imatge per veure el Calendari de

Preinscripció 2020-2021 més gran:

Cliqueu aquí per veure la Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb el barem provisional a 29/05/2020 a la nostra Escola El Farell

S’han detectat errades a la llista de preinscripcions, tan bon punt el Departament d’Ensenyament solucioni les incidències farem el canvi de llistat.

PLA D ‘OBERTURA
DE CENTRES FASE 2

Aquest és el telèfon mòbil de l’escola. Podeu trucar o

enviar whatsapp i us atendrem tan aviat com ens sigui possible:

Busquem a Nemo?

Busquem a Nemo? Sorgeix del projecte dels peixos que estem portant a terme a 3r. Per poder començar a treballar el projecte, vam demanar als nostres i a les nostres alumnes, que donéssim el nom de cinc peixos que volien estudiar. Després vam fer el… Llegeix més»

Cuinem a P5!

Des del confinament un dels reptes suggerits des de l’escola ha estat el de cuinar. L’alumnat de P5 ha elaborat diferents receptes i ha preparat uns plats genials: macarrons, galetes, pastissos, pizzes, tortitas, bunyols, nyoquis, pa de pessic… Aquí teniu una mostra de les fotos… Llegeix més»

La màquina d’escriure a 2n

Dins del projecte que les nenes i els nens de 2n estan duent a terme sobre les màquines, una de les activitats de l’àrea de música ha estat l’audició de “La Màquina d’escriure” de Leroy Anderson.
En aquesta peça musical l’instrument protagonista és precisament aquesta màquina… Llegeix més»

2n: Quina màquina és?

Aquest tercer trimestre, l’alumnat de 2n de primària està fent un projecte on l’objectiu és aconseguir tancar diverses etapes. De totes les àrees s’han anat proposant activitats relacionades amb les màquines. Des de l’àrea d’educació física se’ls va demanar que enviessin un vídeo representant amb… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021