Acollida Digital

En aquesta pàgina trobareu un recull d’informacions de caire digital que us poden ser útils en el dia a dia a l’escola.

• Estratègia Digital de Centre, dins d’aquest SITE podeu trobar informació sobre com acollim des del nostre centre a tota la comunitat educativa en temes digitals.

• TPV Escola, en aquest apartat trobareu informació sobre com funciona l’App TPV Escola que fem servir per gestionar els pagaments (de les sortides, quotes didàctiques, extraescolars, tiquets de menjador esporàdics…), signar autoritzacions i enviar els informes trimestrals a les famílies.

• Dins de la pàgina Aula Virtual trobareu un conjunt de recursos digitals que el professorat de I3 a 3r ha recopilat pels seus alumnes. A més podeu trobar l’enllaç a diversos tutorials sobre el Google Classroom que us poden ser d’utilitat.

• Site de Tutorials TIC, enllaç pels mestres de l’escola amb diverses instruccions i tutorials relacionades amb l’àmbit digital.