Celebrem la CASTANYADA a l’escola!

Aquest curs la festa de la CASTANYADA l’hem hagut de reinventar una mica per tal d’adaptar-nos a les normes de seguretat determinades per la Covid-19.

El divendres 23 d’octubre els/les alumnes de 6è van visitar disfressats de castanyers i castanyeres tots els grups-classe de l’escola per explicar-nos com seria la festa del proper divendres 30 d’octubre.

Durant tota la setmana tothom vam practicar una mateixa dansa que finalment el divendres a la tarda vam ballar plegats en els diversos patis de l’escola. Cada grup-classe va fer una rotllana i quan va començar a sonar la música tots vam ballar a la vegada. Mireu, mireu…

Gràcies a un dron hem pogut gravar-nos tots mentre ballàvem. Què divertit ha estat!!

Finalment vam seure i vam berenar (cadascú amb la seva “rotllana bombolla”) un Berenar de Tardor format per: castanyes, panellets, moniatos, raïm, poma, magrana… ummm que bo i quins berenars més variats!!

Si voleu veure més fotografies cliqueu al següent enllaç.