2n Projecte Castellers

Aquest primer trimestre els alumnes de segon hem realitzat el projecte dels castellers.

Vam començar el treball fent la presentació de la roba dels castellers de Caldes: què sabeu com es diuen? Escaldats, molt bé!.

Aprofitem per agrair a la colla castellera de Caldes el detall de portar nos la roba i tot el material que ens ha anat molt bé per aprendre coses sobre ells, esperem que passi el confinament per fer una trobada.

Ens vam vestir com els membres dels escaldats: camisa verd ampolla, pantaló blanc, faixa negra, mocador vermell amb puntets blancs, i el casc per l’enxaneta.

També vam poder jugar amb un joc de fusta on apilaven les figures per fer els nostres primers castells.

Amb tot això, vam aprendre els diferents tipus de castells que hi ha (pilar, dos, tres, quatre).

Posteriorment, vam decidir que podíem crear la nostra colla castellera, i vam escollir el color de la samarreta i pantaló (2n A negra: 2n B negra o blanca i 2n C blau marí). Sense pensar, tots vàrem escollir el mateix nom ELS FARELLETS (encara que donades les circumstàncies no era possible fer cap activitat en comú).

Veure més fotografies