2n

Hem cagat el tió!!!

Aquest últims dies els tions de l’escola els hi ha entrat un gran mal de panxa i vam haver d’anar a la sala màgica. Per grups-classe vam cantar diferents cançons per animar el tió a cagar i a il·lusionar-nos amb els seus regals. Els nens i nenes de 2n van quedar ben parats quan vam veure […]

Hem cagat el tió!!! Llegeix més »

Jornada de la Ciència

La setmana del 14 al 18 de novembre va tenir lloc la Setmana de la Ciència i, un cop més, la nostra escola es va adherir a aquesta celebrant la V Jornada de la Ciència. Durant els dies 15 i 16 de novembre, els nens i les nenes d’educació infantil i primària van tenir l’oportunitat de

Jornada de la Ciència Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut