Portes Obertes

Vine a conèixer la nostra escola i el nostre projecte pedagògic.

Si no vau poder assistir a la Jornada de Portes Obertes i esteu interessats en rebre el nostre FARELL INFORMA DE PORTES OBERTES, amb la informació més rellevant del nostre projecte educatiu, envieu-nos un correu a: ceipelfarell@xtec.cat o truqueu a al telèfon: 938650373.

UN PASSEIG PER I3

___________________________________________

VOLEU FER UNA MIRADA A LA NOSTRA ESCOLA?

UN TASTET DE LA NOSTRA ESCOLA

Us proposem que visualitzeu aquest conjunt de vídeos elaborats per la nostra Comunitat Educativa per tal que, a grans trets, conegueu una mica la nostra escola:

Vols veure els nostres espais, clica en els “ulls” i podràs endinsar-t’hi!

___________________________________________

LILDAMI VISITA LA NOSTRA ESCOLA EN RECONEIXEMENT AL MENJADOR DINS DEL PROJECTE  “BO, SA I D’AQUÍ”

___________________________________

A continuació us mostrem un vídeo sobre els “ESPAIS D’APRENENTATGE, experiències actives” que vam gravar el curs 2018-19 basat en la metodologia que portem a terme amb els alumnes d’I3 i I4 conjuntament i I5 i 1r. També podeu veure el vídeo del nostre himne elaborat per tota la comunitat educativa.

___________________________________

QUÈ PENSEN LES NOSTRES FAMÍLIES SOBRE L’ESCOLA?

L’escola El Farell us regala aquest vídeo PLE DE PETONS per celebrar el dia de la no-violència i la pau!