Menjador Escolar

El servei de menjador s’ofereix a l’alumnat del centre, i al personal docent i no docent.

El menú de cada mes es pot consultar en el següent enllaç:

Menú del mes

Telèfon de contacte: 626 267 127 MARTA RIPOLL (Coordinadora menjador)

La gestió administrativa la duu a terme l’empresa Menjares.

• INSCRIPCIÓ MENJADOR en aquest enllaç podreu formalitzar la inscripció del vostre fill/a al menjador de l’escola, tant sigui per dies esporàdics o fixe.

Blog Menjares

En aquest enllaç  trobareu molta informació, fotografies…

El representant de Menjares i la coordinadora del menjador es reuneixen de manera periòdica amb la direcció del centre per tal d’anar ajustant i millorant la proposta alimentària a les necessitats i els requeriments acordats de qualitat, varietat i normativa.

En aquest enllaç trobareu informacions importants del menjador, com el PLA DE CONVIVÈNCIA.

Nova app de Menjares, des d’on podem tramitar diverses gestions. En aquest enllaç podeu veure el vídeo explicatiu.

L’alumnat que fa ús d’aquest servei realitza, al llarg de la setmana, diferents activitats lúdico-esportives en diferents espais del centre.

El menjador s’organitza en dos torns:

• El primer de 12:45h a 13:45h per als alumnes d’educació infantil.
  • El segon de 13:45h a 14:45h per als alumnes d’educació primària.

Esperem que gaudiu d’aquest àpat!

SHOW COOKING A L’ESCOLA EL FARELL.

Vine amb el teu fill/a de primària a cuinar aliments ecològics i de proximitat. Comparteix una estona agradable amb el teu petit i aprèn receptes noves. A més, t’emportaràs el sopar preparat per a 4 persones!!! No t’oblidis de portar les teves carmanyoles. Inscriu-te a la secretaria de l’escola. Inscripcions limitades.

INVITACIONS PER DINAR AL MENJADOR DE L’ESCOLA

Cada mes l’escola El Farell conjuntament amb l’empresa del menjador Menjares convida a gaudir un dia del dinar del nostre menjador escolar a 10 famílies triades a l’atzar entre aquelles famílies que utilitzen el servei del menjador.