Instal·lacions

Aquesta escola consta de tres edificis, el més antic dels quals data de l’any 1971. Després, per raons de demanda escolar, s’ha anat ampliant fins arribar a tenir tres edificis independents actualment. Un d’ells fet a l’any 1975 i l’altre al 1980.

A continuació veureu un Genially que vam crear per poder donar a conèixer les instal·lacions de la nostra escola el curs 2019-20 ja que degut al confinament causat pel COVID-19 no vam poder realitzar la jornada de portes obertes.

Clicant als “ulls” podreu endinsar-vos i veure els nostres espais. Som-hi!

SI NO HO PODEU VEURE BÉ, CLIQUEU AQUÍ

L’organització d’aquests edificis és la següent:

• Primer edifici part 1:

Planta baixa: Educació Infantil

– Dues aules de I5.

– Aula de reforç.

Primer pis: Educació primària (Cicle Inicial)

– Dues aules de Segon de Primària.

– Aula d’anglès.

• Primer  edifici part 2:

Planta baixa:

– Sala Màgica (sala gran polivalent per a diferents activitats, assemblees, psicomotricitat…)

– Aula de Música

– Aula d’Anglès d’Educació Infantil

Primer pis: Educació Primària (Cicle Inicial)

– Dues aules de Primer de Primària.

– Aula de Reforç

• Edifici Central:

Es tracta d’un edifici de dues plantes que conté:

Planta baixa:

– Dedicat a tasques de Secretaria i Administració. Aquí també està ubicat el despatx de Direcció, la Sala de professors, l’aula d’informàtica, la ludoteca, l’espai de trobada, la biblioteca i els serveis de cuina i menjador.

Primer pis:

– Dedicat al Cicle Mitjà i Cicle Superior de Primària.

– També hi ha l’aula d’E.E., el laboratori i l’aula d’acollida.

– Centre de recursos.

• Edifici de Parvulari:

És ocupat pels cursos de I3 i I4.