Notificació ús aparells electrònics

NOTIFICACIÓ: INFORMACIÓ DISPOSITIUS ELECTRÒNICS A L’ESCOLA

NOVETAT:  queda totalment prohibit l’ús del dispositius electrònics tipus rellotges, tablets, mp3, mp4 i similars, a l’escola.

Per tot això, necessitem la vostra col·laboració com a pares, mares o tutors legals en l’acompliment d’aquestes normes com a responsables dels vostres fills menors d’edat.

Alhora us recordem que l’ús mòbils dins del recinte escolar està prohibit per a tots/es els/les alumnes.

En cas de ser imprescindible portar-lo es seguirà el següent protocol:

1. La família ho notificarà a la directora.
  2. Es valorarà la necessitat i s’informarà a la família afectada.
  3. La família signarà una autorització amb la normativa, acceptant-la.
  4. En cas afirmatiu s’informarà a la tutoria.
  5. Els mòbils vindran amb una enganxina amb el nom i cognoms de l’alumne
  6. El mòbil estarà apagat.
  7. El mòbil es custodiarà a Direcció fins la sortida.
  8. En cas de pèrdua robatori o altre causa aliena al centre aquest no es farà responsable ni de l’aparell ni de la informació que pugui contenir.

Si es detecta un mòbil a l’aula es requisarà i es parlarà amb la família des de direcció.

Moltes gràcies.

L’equip directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *