Nadal

El Nadal a les escoles és una tradició que l’alumnat espera amb molta emoció. Durant aquests dies previs, l’escola respira ambient de festa i es fan un munt d’activitats i actes perquè tota la comunitat educativa hi participi. És difícil fer classe. Els nens i nenes només pensen en les vacances i en els regals, i els mestres en acabar la postal, assajar pel festival, preparar els informes… Aprofitem per guarnir els espais i fer activitats diferents en un ambient més relaxat.

Els més petits es mostren neguitosos per l’arribada del Tió i els grans preparen l’amic invisible amb el dubte de: “qui serà?”. Ja fa dies que tothom assaja les seves nadales i poemes amb el nerviosisme dels mestres responsables perquè tot surti bé. Dies abans del concert de Nadal, anem a cantar a la llar d’infants i al casal d’avis i així gaudir amb els més petits i els més savis del poble. Són moments emocionants.

El dia del concert, tots i totes ben elegants, oferim a les famílies el fruits de tant esforç i com sempre, un èxit. Només cal acomiadar-nos amb un…

BONES FESTES!!!