Valentine’s Day

Divendres passat, l’alumnat de primària va celebrar aquesta festa a l’estil americà.  En Charlie, el nostre auxiliar de conversa, ens va proposar de fer “warm fuzzies” (collarets amb boles de llana), com és habitual en les escoles dels EEUU, que portaríem el divendres 14.  El tacte suau, agradable de la llana del fuzzie, com a mirall dels nostres sentiments i emocions quan som amables i ens diem coses boniques 🙂  Així, durant el dia anàvem intercanviant missatges amables i trossets de llana de colors que incorporàvem al nostre “warm fuzzie”.

Vam disfrutar molt fent diverses manualitats i activitats creatives relacionades amb Valentine’s: postals, origami, shrinky dinks, aquarel·la i pintura, timbalets, decoració de llapis, i flors de paper.  Mireu, mireu!!