Segon dia a l’escola de Finlàndia

Avui ha estat un altre dia fantàstic d’activitats a l’escola de Pielavesi 🙂

Al matí hem fet dues activitats de tradicions catalanes: Hem fet palmes de paper a la classe de primer.  Han sortit unes palmes molt boniques.  Després hem fet el taller de “Human towers” a la classe de 4t.  L’alumnat ha participat molt activament.  Els hem regalat uns pósters dels castellers i hem fet una pinya amb pilar de dos dues vegades!

Com ahir, hem dinat a les 10:40.  Avui hi havia civada amb arròs i llet.  Després de dinar, ens hem equipat i hem anat a un circuit d’esquí de fons que hi ha prop de l’escola, a practicar una mica per demà, que tenim competició!

Després cadascú ha anat a la seva classe a fer diferents activitats.  Alguns hem fet una activitat sobre les emocions i els sentiments. Altres hem fet manualitats, i l’Aleix ha fet fins i tot matemàtiques en finès!

A la tarda ens hem trobat tots els visitants i acollidors al pavelló, i hem fet un scape-room.  Hem acabat jugant a un joc semblant al nostre “mata-bolets”.  Ha estat molt divertit!