Una cançó que va creixent…

Ei, els pigtowners es van animant: ja són tres els que han gravat la seva versió de la cançó “Tal com fan els peixos quan se’n van a dormir” d’un poema de la  Montserrat Aloy. Aquí teniu la darrera versió! Gràcies Aina, Yaiza i Francesc!!
Llegeix més»

El Mussol i el coronavirus

Compartim una informació, en format conte, que pot ser de gran utilitat pels vostres fills, una manera didàctica d’explicar-los què és el coronavirus, d’on sorgeix el seu nom o com es contagia.
El conte ha estat elaborat per Enric Vidal, Júlia Vergara i Xavier Abad. Tots… Llegeix més»

Propostes àudiovisuals per a passar el confinament

Hola a tothom!! Aquests dies que tothom cerca com passar aquest temps a casa amb els infants totes les propostes són benvingudes.
Propostes àudiovisuals per a passar el confinament amb nens via Vilaweb

Aquí en teniu algunes. N’hi ha de:

• musicals
  • contes
  • activitats escolars
  • jocs infantils
  • recomanacions de sèries
  • recomanacions de… Llegeix més»

Nota per a Educació Infantil

Per no omplir tota la portada amb les nostres activitats, a partir d’ara estaran penjades directament a l’apartat d’Infantil i no es veuran a la portada. Així, doncs, quan entreu al web de l’escola heu de clicar a “Menu” (a dalt a la dreta) i… Llegeix més»

Feliç Primavera!

Estimades Estrelletes: Òscar, Leo, Marc, Lia, Abril, Mijail, Llibert i Martí, us desitjo una feliç Primavera i també a les vostres famílies.
Quan ens tornem a trobar tindrem un munt de coses per explicar-nos, segur! Mentrestant sigueu feliços i feu feliços als qui us envolten.
Un petó… Llegeix més»