Pla Català de l’Esport

CONCURS ESCOLAR DEL CONSELL ESPORTIU 2022

El passat dijous 9 de juny, a la Fassina, es va fer entrega dels premis als finalistes del Concurs Cultural que anualment convoca el Consell Esportiu de l’Alt Penedès.

L’escola hi participa presentant els treballs de l’alumnat d’educació primària. I una alumna va quedar finalista en la categoria alevina, la Sira Vidal de 6è. Li van fer entrega d’una medalla i un val de 20 euros per gastar amb material escolar. Enhorabona!

Gràcies a tot l’alumnat per la seva participació !!!

En aquest enllaç podreu veure els treballs guanyadors: https://www.jespe.org/consell-esportiu/concurs-cultural

CROS ESCOLAR

Torna el Cros Escolar – JESPE. Teniu tota la informació a: https://www.jespe.org/esport-escolar/cros

El passat diumenge 27 de març hi va haver el CROS ESCOLA CRISTÒFOR MESTRE de Vilafranca del Penedès. Alumnat de la nostra escola hi va participar. Els felicitem! Aquí teniu un petit vídeo.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ja teniu disponible la informació del 3r cros d’enguany!

Aquest diumenge 27 de març a l’escola Cristòfor Mestre de Vilafranca a partir de les 10h.

13 de març 2022: Cros Escolar de Sant Ramon.

Alumnat de la nostra escola hi va participar:

CONCURS CULTURAL DEL CONSELL ESPORTIU 2021

Un any més, l’alumnat de l’escola que ha volgut s’ha pogut presentar al Concurs Cultural organitzat pel Consell Esportiu de l’Alt Penedès. Hi ha dos modalitats de concurs, la d’un dibuix que simbolitzi l’esport i una segona que consisteix en crear una mascota de l’esport.

Enguany, hi han participat bastants alumnes des de 1r fins a 6è, amb molt bones propostes, però n’hi ha hagut una que ha quedat en 3r lloc de la seva categoria. La finalista ha estat:

La CARLA SERRAMIÀ VILA, de la classe de 3r, i ha estat premiada amb un VAL de 10€ per gastar amb material escolar. Enhorabona!

Gràcies a tots i totes per participar-hi i portar el nom de l’escola El Castellot ben lluny!

CROS EL CASTELLOT

El dissabte 28 d’octubre s’ha celebrat el Cros de l’Escola El Castellot. La participació de la nostra Escola ha estat la següent:

CATEGORIA NOM LLOC PARTICIPANTS

Laia Bondia
Ivette Calaf
Melanie Martínez

Cal felicitar a tot l’alumnat de la nostra escola per la seva actitud davant d’aquestes curses.

ESPORT, PARES I ENTRENADOR

Us deixem un article molt interessant anomenat “Deportes, padres y entrenadores”.

Aquest article és del monogràfic “Actividad física y salud infantil”, una informació de com influeix en la salut dels infants el joc i l’exercici físic. Patricia Ramírez i Yolanda Cuevas, Psicòlogues de la Salut i l’Esport, tracten aquests valors que es poden transmetre als nens i nenes a través de l’esport i els objectius que s’han d’aconseguir quan els infants participen en joc, entrenaments i competicions escolars.