HISTÒRIA ESCOLA DAMIÀ MATEU

L’escola Damià Mateu va ser la primera escola construïda a Llinars.

L’any 1943 en Miquel Mateu Pla, fill d’en Damià Mateu, va seguir la voluntat del seu pare i va fer la donació  d’un terreny, que pertanyia al Mas Rossell, on avui tenim l’escola.

L’any 1956 es van iniciar les obres de construcció i l’any 1957 es van iniciar les classes a l’escola Damià Mateu.

El 1972 es van construir 4 vivendes pels mestres al pati de l’escola. Tres anys després es va fer la pista poliesportiva dins el pati.

Del 1985 al 1986 es va dur a terme una reforma de l’edifici  i el curs 1986-87 es va fer el desdoblament de les escoles ( Damià Mateu- Sanromà).

El 2012 es van enderrocar els antics habitatges dels mestres i es va iniciar l’obra nova de l’escola. El 2014 es van finalitzar les obres.

Des d’aleshores gaudim del nou edifici.