Berenar de tardor 2018

Aquest divendres 31 d’octubre hem tornat a celebrar el Berenar de Tardor.
Agraïm a totes les famílies que han vingut a col·laborar fent aquests berenars tan originals que giraven en torn del projecte transversal d’enguany: ” Monuments emblemàtics del món”.
Malgrat la pluja ens ho hem passat… Llegeix més»

Acte d’ inauguració de Padrins/es i Fillols/es 2018

Ahir vam celebrar la inauguració dels Padrins/es i Fillols/es d’enguany.

Aquí podeu veure les parelles de lectura d’aquest curs.

” Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre”

Emily Dickinson

Comiat 6è

Avui hem acomiadat als nostres alumnes de 6è. De P3 a 5è els hem dedicat balls i cançons.

Hem tingut també elball sorpresa de tots/es els mestres.

Us trobarem a faltar!!!!

Sortida Maristes

El 12 de juny tota l’escola vam fer la sortida caminant fins els Maristes. Els de 6è van acompanyar als més petitons, 5è a P5 i 4t a P4, perquè així el camí  se’ls fes més curt!

Allà vam jugar i ens ho vam passar d’allò més bé!!!

L’any vinent repetirem!!!

Torneig Robotseny 2018

Dissabte vam participar en el Torneig Robotseny 2018.
D’una banda 5 alumnes representants de 6è de primària van fer les proves amb els robots, aconseguint amb èxit algunes d’aquestes!
Pel que fa a la Fira Tecnològica, 5 alumnes de 6è van exposar el projecte treballat, que enguany… Llegeix més»

Cantània 2018

Dissabte passat els/les nostres alumnes van participar a la Cantània.
Enguany el projecte girava entorn de l’origen de l’Univers i s’anomenava: Partícules.
Al llarg de tot el curs s’han estat preparant i el resultat ha estat molt satisfactori!
L’any vinent hi tornarem!

L’empresa llinasenca Hidrocolor ens aporta un nou robot

Volem agrair al Sr Josep Moré de l’empresa Hidrocolor, la donació d’un nou robot que ens facilitarà el treball de la robòtica a l’escola.
Durant l’acte de lliurament, li hem ensenyat quin ús en fem i en Josep els ha explicat la utilitat d’aquest aprenentatge pel seu futur professional.
Moltes gràcies!!!!

Torneig Robotseny 2018

Ja estem preparats!!!

Aquest dissabte dia 9, a la Plaça de la Vila de Sant Celoni, demostrarem tot el que hem treballat durant aquest curs.

Podeu veure una mostra del nostre treball en aquest vídeo.