Robotseny 2019

Aquest dissabte els/les alumnes de 6è d’Educació Primària van participar, de nou, al certamen Robotseny en  la Competició de robots i a la Fira Científica, on els nostres alumnes van presentar un projecte per a millorar l’eficiència i l’estalvi energètic en els desplaçaments de l’empresa: Instal·lacions elèctriques CAT S.A d’ Hostalric.

El jurat els va felicitar per la qualitat del projecte i els va atorgar els quatre guardons!!

I l’empresa ens ha demanat l’App i el projecte per a veure si se’n poden beneficiar!!!

Robòtica

VOLEU VENIR A VEURE COM FAN ROBÒTICA ELS VOSTRES FILLS/FILLES?

El proper divendres 14 de juny, convidem les famílies de P4 i P5 a veure una sessió de robòtica dels seus fills filles.

Us hi esperem!!! ( us hem enviat un correu amb l’horari )

Colònies de 6è

Els dies 29, 30 i 31 de maig els/les alumnes de 6è  van anar de colònies a Platja d’Aro. Van fer activitats molt divertides: padel surf, caiac, jocs a la piscina, tir amb arc…

Aquí us pengem algunes fotos!

Cantània 6è

Diumenge els/les alumnes de 5è van anar a fer la Cantània A de brossa.

Aquest curs es van endinsà a l’univers brossà i al llarg de tot el segon trimestre van treballar la cantata.

La Cantània va ser genial i la classe del Coliseu ho va disfrutar molt!!

JOCS FLORALS DE CATALUNYA

Avui hem anat al Tecnocampus de Mataró on s’ha celebrat l’acte de la Fase Territorial dels Jocs Florals.

La nostra alumna Paula Hidalgo hi ha assistit, ja que va ser seleccionada per la categoria B.

Aquí us mostrem el poema de la Paula, que va sobre una princesa valenta!

Us animem a continuar escrivint i fer volar la imaginació