Inauguració del Projecte: de les Coves als Castells

En el marc del projecte De les Coves als Castells que està iniciant l’alumnat de cinquè ens ha vingut a visitar Marina Lozano, Doctora en Història per la Universitat Rovira i Virgili, que també és mare d’un dels nostres alumnes.

Ens ha explicat algunes coses molt interessants, ens ha portat la rèplica dels cranis amb què s’evidencia l’evolució humana des dels seus inicis, i ens ha encomanat un gran repte: convertir-nos en experts historiadors per explicar els nostres coneixements a l’alumnat de cicle inicial. Serem capaços de fer-ho? Les nostres hipòtesis indiquen que anem per bon camí.