Criteris d’avaluació

L’avaluació permet comprovar el grau d’assoliment de les competències i, a més, ajuda l’alumne/a i el/la mestre/a a millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge.

Les tasques proposades durant aquest període suposen un valor afegit a l’avaluació de l’alumne/a i en cap cas una penalització. En aquest sentit no han de suposar una angoixa per a l’alumnat i les famílies afegida a la situació actual.

Us informem que ja podeu consultar a les diferents aules virtuals els criteris d’avaluació que s’utilitzaran per valorar les propostes que anem preparant cada setmana durant el confinament.