Aules virtuals

Són dies extraordinaris, sabem que teniu ganes de tornar a l’escola i nosaltres tenim moltes ganes de tornar-vos a veure de nou. Ara però toca quedar-nos a casa i cuidar-nos per poder tornar amb més força. Perquè pugueu continuar treballant aquí teniu les diferents aules virtuals dels diferents nivells que us hem preparat amb moltes ganes i i·lusió. I si a algú encara li sobra temps, a l’apartat altres recursos podeu trobar propostes diverses que ens ajudaran a passar aquest dies.

A més, també us volem animar a participar en la iniciativa Enllaçats per un rotllo de paper de WC en què les mestres de l’escola us expliquem quins són els nostres reptes (challenges) per aquest dies. Què hi dieu, us animeu a enviar-vos els vostres vídeos? Els podeu penjar a les xarxes (Twitter o Instragram) etiquetant a l’escola (@ecesaraugust) i posant l’etiqueta #EnllacatsCesarAugust o enviar-los a l’adreça informatica@escolacesaraugust.cat. Vinga, QUIN SERÀ EL VOSTRE REPTE? #joemquedoacasa

Per a més recursos (concerts infantils, espectacles i propostes diverses) podeu consultar i seguir el nostre usuari de Twitter on anirem retweetejant tot allò que us pugui ser d’utilitat per aquest dies de confinament.