4t participa en la campanya extraordinària de donació de sang

Enguany l’alumnat de 4t participa en un projecte d’aprenentatge-servei (APS) organitzat pel Banc de Sang i Teixits. Aquest consisteix en aprendre conceptes relacionats amb la sang i la donació, crear una campanya de comunicació i conscienciar l’entorn més proper. En el marc d’aquesta iniciativa els i les alumnes han dissenyat un cartell i un lema per a una campanya especial promoguda per l’escola. A més visitaran el banc de sang de l’Hospital Joan XXIII on podran veure in situ en què consisteix la donació de sang.

Hem fet coincidir la campanya especial amb la setmana de la Marató per tal de donar-li més visibilitat. És per aquest motiu que us animem a participar en la campanya de donació de sang i, si podeu, ho feu en algun dels moments en què us podrà acompanyar l’alumnat de 4t: dimarts 11 de desembre de 9h a 14h i dimecres 12 i divendres 14 de desembre de 9h a 14h i de 16h a 20h.

Us animem a fer difusió del tweet o el cartell mitjançant les xarxes socials.