P-4 guanya el Premi Josep Vives Ciurana

Ahir es va fer entrega dels Premis IMET d’Educació ” Josep Vives Ciurana” que reconeix els projectes i experiències educatives que desenvolupen els centres escolars de la ciutat de Tarragona.

El nostre centre va ser guardonat en la categoria d’educació infantil pel projecte realitzat per l’alumnat de P-4 “Així sóc jo, un petit tarragoní”, un treball al voltant dels parcs i jardins de la ciutat.

Podeu llegir també la notícia al Diari TarragonaDigital, al Diari Més i al Diari Tarragona 21 i veure la notícia que va emetre el TAC12.