Xerrada director d’orquestra

Avui hem tingut un convidat molt especial, el Marcel Ortega Martí, reconegut director d’orquestra i exalumne de la nostra escola.

Ens ha parlat de l’orquestra simfònica, del paper que hi té el director, de la feina dels músics, de la situació de la música en la societat…  Ens ha pogut explicar amb detall algunes curiositats d’aquest món gràcies a la seva trajectòria professional i a la seva experiència com a director i músic.

Amb la simpatia que el caracteritza ens ha convertit per uns moments en uns d’aquests professionals fent-nos viure en primera persona situacions que afronten els músics en el seu dia a dia: el que suposa l’atenció, l’entrada a tempo, el silenci, l’espera…

Ara ja sabem alguns dels secrets que tenen els músics i que, a partir d’aquesta experiència, entenem i compartim. Gràcies, Marcel!

………………………

………………………..