Voteu les nostres webs al concurs websalpunt.cat

Durant aquest segon trimestre les i els alumnes de 6è han realitzat un projecte on havien de presentar un reportatge dins de l’àmbit lingüístic, a l’àrea de llengua castellana. Tot i que durant la seva realització també han desenvolupat competències d’altres àmbits (l’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria, aprendre a aprendre i la competència digital).

El temes principals d’aquest projecte són els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Per a realitzar aquesta activitat, els alumnes en grups reduïts han dissenyat la seva pròpia pàgina web on han inclòs entrevistes, enquestes i d’altres informacions fruït de la seva recerca personal. Les pàgines web han estat presentades al concurs Webs al punt.cat.

Els treballs de l’alumnat seran valorats mitjançant una votació popular a través de la web. El termini de votacions és del 24 de març al 2 d’abril de 2020.

Us facilitem l’enllaç per tal que pugueu realitzar les vostres votacions i els noms de les pàgines web, “coets”, dels alumnes de sisè: https://wapps.cat/participa/concursants/

ELS NOSTRES COETS:

Coet5 6èC COET26èB COET36èB COET46èB