UN DIA AL PONT DEL DIABLE

El dia 29 de Setembre de 2017 els nens i nenes de cinquè de l’escola Cèsar August vam anar d’excursió al Pont del Diable.La sortida la vam fer a peu, els camins eren molt naturals i el paisatge molt bonic. Tothom anava molt content amb la seva motxilla.
Al cap d’una estona vam arribar als jardins romàntics i vam esmorzar. Després, vam fer dues gimcanes: una als jardins romàntics i una altra al costat del Pont del Diable. A continuació, vam travessar el pont per damunt i jo vaig fer moltes fotografies. Després, vam tornar als jardins per anar a dinar. Quan vam acabar vam estar una estona jugant per allà. De cop i volta es va fer l’hora de tornar cap a l’escola.
Allí ens esperava una coca amb xocolata gratuïta. Ens van venir a buscar els pares i ens vam anar.
Aquesta excursió ens ha encantat!
Bega Lacueva