TAC12 “Alcalde, per què?”

El passat dijous 9 de febrer va venir la televisió del Camp de Tarragona TAC 12 per tal de realitzar els enregistraments que s’emetran a la secció “Alcalde, per què?” del Club dels Tarraconins. En aquesta secció, els nens i nenes de les escoles fan preguntes a l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros.

Des del Club dels Tarraconins hem rebut un correu a l’escola on ens feien saber que ja tenen llest el programa i que a partir d’avui es començarà a emetre al TAC 12.

L’horari d’emisió és:

• De dilluns a divendres: 7:30h, 8:30h i 18h
  • Dissabte i diumenge (resum setmanal): 9h, 11h i 13h
  • Podreu veure el resum setmanal a finals de setmana al web de TAC12.

També ens han informat que no sortiran tots els nens de cada cente, ja que es va haver de fer una tria perquè d’aquí a finals de maig sortissin totes les escoles.