Premis IMET

……………………

Per segon any consecutiu, una representació de l’Educació Infantil de la nostra escola, ha guanyat un accèssit als IV Premis IMET Josep Vives i Ciurana, amb el treball Els Pirates del Francolí.

Aquests guardons que reben el suport de REPSOL, reconeixen el treball dut a terme en els centres educatius de Tarragona. El passat dijous, 19 de novembre es van lliurar els Premis a la sala d’actes de l’Ajuntament.

Els pirates del Francolí va ser treballat pels alumnes de P-3 (que actualment fan P-4) i sorgeix per la curiositat que tenen els nostres infants per un entorn molt proper al nostre centre: el vaixell pirata del Parc del Francolí. L’observació i la curiositat va fer que s’endinsessin en el món màgic i aventurer dels mariners pirates. Els va permetre projectar les seves vivències d’una manera lúdica tot tenint d’element motivador el Negrito del seguici de la Festa Major (amb origen i història pirata) i, al mateix temps, aprofitar l’infraestructura del Parc del Francolí.

ENHORABONA ALS NOSTRES PIRATES!!