La PILARÍN BAYÉS ens ha visitat!

El passat dimecres 22 de febrer vam rebre la visita de la famosa il·lustradora catalana: Pilarín Bayés! Gran dibuixant que treballa al voltant de 14 hores diàries, fet que li ha permès acumular una immensa producció de milers de dibuixos.

Tots els alumnes l’esperàvem amb molta il·lusió al pati de l’escola i, quan va arribar, li vam dedicar un gran aplaudiment i una càlida acollida.  Seguidament, la Pilarín va anar cap a la balconada de l’edifici tot saludant als nens i nenes que trobava al seu pas. Un cop a la balconada, ens va dedicar unes paraules molt emocionants, unes alumnes de cicle superior li vam llegir uns escrits i uns altres d’educació infantil li van donar un ram de flors.

En acabar, va pujar a l’aula multiusos amb els alumnes de 4t per tal de continuar amb l’acte. Ens va explicar coses molt interessants mentre dibuixava els seus famosos personatges… Quina facilitat!

Gràcies Pilarín! Fins la propera!