El pati: un espai ple d’oportunitats!

Ahir, dijous 15 de febrer, es va realitzar la xerrada “El pati: Espai d’oportunitats de vida, d’experimentació, de coneixement, perdudes?“ a càrrec de l’Enric Queralt. La xerrada va comptar amb un gran nombre d’assistents i va plantejar diferents qüestions que cal considerar si es vol convertir el pati en un espai real d’aprenentatge, de socialització i de vida entre l’alumnat.

Volem agraïr a l’Enric la seva participació així com a la resta d’assistents que la va fer possible. Entre totes construirem un pati i una escola millor!

Aquí podeu trobar totes les fotografies.