Art i Pau

El proper dimecres 30 de gener commemorarem el Dia de la pau i la no-violència. Com cada any realitzarem diverses activitats al centre, que enguany giraran al voltant de la igualtat de gènere.

Volem aprofitar l’oportunitat per proposar a les famílies que participin realitzant amb els seus fills i filles una peça artística sota el lema “Art i Pau”. Poden ser peces diverses: escultures (amb filferro, cartró, paper, fang, plastilina, material reciclat…), pintures, estampacions, creacions literàries… És a dir, tot allò que se’ls hi acudeixi a les famílies i que agradi als infants per tal de que ho puguin explicar a la resta de companys/es.

Caldrà portar l’obra a l’escola, com a molt tard, el proper dijous 24 de gener. La peça haurà de portar el nom de l’alumne/a i el curs que realitza en un lloc ben visible. Les peces s’exposaran a l’entrada de l’escola perquè es puguin visitar.