Treballs cooperatius

Aquest any hem començat una nova cosa a les taules.
Cadascú desenvolupa un càrrec. Aquests càrrecs són: portaveu,secretari,coordinador i controlador.

Primer de tot el Ciscu va preguntar a cadascú el càrrec que ell/a volia, i doncs ho va apuntar a la pissarra, després quatre persones de la classe van dir que a lo millor no les escollirien i doncs aquelles quatre persones van escollir primer: portaveu secretari, coordinador i controlador, i així es van anant formant els grups.

Ara us explicaré en que consisteixen els càrrecs:

Portaveu: persona que explica els dubtes del grup el professor, també quan la feina està feta fa una explicació al grup del que s’ha treballat.

Secretari: persona que pren nota del grup quan estem fent algun treball o també quan el Ciscu està explicant alguna cosa important que ens convé per al grup.

Controlador: és el que fa silenci quan el to de veu està augmentant en el seu grup, també és la persona que fa participar a tot el grup i va a buscar el material quan és necessari.

Coordinador: persona que li diu a cada participant del grup la tasca que ha de fer,  quan hi ha algun treball i el grup no avança és la persona que ha d’animar.

Objectius que hem arribat en el treball en grup:

Ens hem adonat que és molt divertit però hem de treballar millor cada grup, perquè de vegades ens distraiem o juguem quan no toca. Però com a objectius que hem arribat cada taula és que cadascú aprofundeixi la seva tasca i veure a l’altre com treballava ens ha donat ganes d’aprendre més de la seva feina.

També hem fet moltes feines  en grup  com per exemple: Open Arms, carnestoltes i l’ajuntament etc,… tots hem mirat els punts que ens costaven i també els punts que hem fet bé.

En conclusió aquests treballs cooperatius ens serveixen per fer aprenentatges propis de cadascú i són molt profitosos.

Xavi Granado.