Normes Covid-19

Hola a tots/as, os explicarem com son les normes del Covid-19 a l’escola. També os explicarem com esta funcionant el centre en aquesta situació (com estan els grups,el pati, arribada i sortida,…)

Les normes del Covid-19 son: Els grups classe no poden ser més de 20 alumnes, No ens podem ajuntar amb altres persones que no siguin del nostre grup bombolla. Hem de portar mascareta i també ens hem de rentar sovint les mans o posar-nos gel hidroalcohòlic.

Aquest any els grups no son com sempre, per culpa del Nou Virus han hagut de varregar diferentes classes per formar grups de 20. Agafem l’exemple de P4 i P5, ells son 24/25. Han dividit els nens/es en 5 grups de 5 alumnes, com que son dos classes per curs ha hagut d’ajuntar 5 nens de P5A, 5 nens de P5B, 5 nens de P4A i 5 nens de P4B. Això ho han fet amb totes les classes.

Cada grup entra per una porta diferent per no agruparnos, cada aula entre a un hora diferenta i surt a un hora distinta. Hi ha classes que la seva nova aula és per exemple l’aula de Música o la biblioteca.…

Per últim a l’hora del pati no ens podem ajuntar, per això hem dividit els tres patis, perquè cada aula tingui un tros on poder jugar. El pati del Montseny està dividit en tres espais: el del rocodrom i el ping pong, el del laberint i el del sorral. El pati de la pista esta dividit en quatre zones: meitat de la pista i una altre meitat de la pista, escenari i escenari de les motos. El pati de sorra està dividit en quatre parts: els límits d’aquest trossos de pati els marquen els sorrals.

Esperem que amb aquest article sapigueu quines son les normes restrictives del Covid-19 que hi ha a l’escola.També esperem que sapigueu com està funcionant el  centre en aquesta situació.

Núria i Martina

6èA