Dia de Sant Jordi a l’escola

El divendres 23 d’abril a l’escola vam celebrar Sant Jordi. Aquest dia és tradicional a Catalunya regalar roses a les dones i un llibre els homes.

Vem començar el dia parlant d’alguns llibres i llegendas de Sant Jordi, el Ciscu ens va portar uns llibres incluit el seu llibre “La llegenda del Verro”

Després ens vam inventar una història per cada grup, i la vam recrear en una caixa relacionada amb Sant Jordi.

Aquesta tècnica la vam agafar del museu més petit del món, això és un museu que està situat a Barcelona.

L’obra d’art la vam situar en un lloc a l’escola podia estar penjada d’un fil o en una taula i al costat o dins de la caixa i havia el nostre text i un paper amb el nom de l’obra i qui l’havia fet.

Per finalitzar el dia vam fer un escape room de Sant Jordi que va ser molt divertit i interessant el joc el vam fer digital i es tracta de que teniem que anar superant diferents proves i enigmes.

Dayomi, Alba i Gerard