Bloc treball personal

Treball personal

El treball personal ho fem tots els dies de la setmana quan entrem a l’escola.

En el treball personal  fem itineraris, els enigmes, les efemèrides, las cançons del dia etc etc. Els itineraris consisteixen en fer una tasca de qualsevol matèria entre elles les matemàtiques, música, anglès, geografia, experiments, llengua i poesia. Els itineraris no els pots escollir així com així, has d’escollir la materia que hauries de reforçar o necesitas millorar. L’objectiu dels itineraris és aprendre a ser més autònoms escollint tu mateix la tasca que faràs. També aprens per tu sol i abans de fer qualsevol itinerari has de apuntarte a la llibreta d’aprenentatges i planificació de la setmana tots els que aniras fent sobre la setmana.

Una vegada al mes fem una llista amb totes les efemèrides i cançons del dia que farem i qui la fara. La efemèride consisteix en fer una redacció de el dia que tens la efemèride, per exemple si tu tens la tasca un 25 de gener, abans d’aquell dia has de buscar per google qualsevol cosa que va passar un 25 de gener i pot ser fins 2000 anys abans, mentre que sigui el dia que has escollit. Amb aquesta feina aprens cultura general de qualsevol part del món, a trobar o cercar fonts d’informació i trobar informació a internet. Després de trobar la informació has de fer un resum i el dia que et toca exposar la efemèride davant de tota la classe.

La cançó del dia consisteix en escollir qualsevol cançó en qualsevol idioma de qualsevol gènere, mentre que la cançó transmeti un missatge important ho bonic, no podem escollir una cançó de reggaeton o que digui moltes paraulotes. L’objectiu de les cançons del dia es buscar un missatge i transmerel a la classe, també has de aprofundir més en el missatge.