“La gota y el cerezo” de Mario Satz i Albert Arrayás

La gota y el cerezo

Hola som el Albert Marquez i el Gabriel Gonzalez.

Aquest llibre esta escrit per Mario Satz i l’il·lustrador és Albert Arrayás. Aquest conte l’hem llegit a poc a poc durant el trimestre i hem fet feines relacionades sobre el llibre.

Es una poètica historia sobre la por als canvis. Aquesta història és molt bonica per els nens, nenes i adults.

El dijous 27 de maig va venir l’il·lustrador Albert Arrayás. Els dies abans vam fer 5 grups per fer-li a l’Albert Arrayás la benvinguda a l’escola.

Aquests 5 grups han fet una cosa per decorar el gimnàs per que el Albert  vegi que l’escola Camins és impressionant!!!

ALBERT M. I GABRIEL G.