VISITA A L’AJUNTAMENT I CELEBRACIÓ D’UN PLE MUNICIPAL

El dia 18 d’abril els alumnes i les alumnes de tercer vam visitar l’Ajuntament de les Franqueses del Vallès i vam celebrar un ple municipal.

La visita va ser molt enriquidora i vam aprendre moltes coses que desconeixiem.

Quan vam arribar vam esmorzar a la plaça de l’Ajuntament, tot seguit vam entr ar a l’edifici de l’ajuntament, ens van explicar la seva història i ens van ensenyar els arxius municipals. A continuació vam pujar al primer pis, al despatx de l’alcalde Francesc Colomé. L’alcalde ens va explicar moltes curiositats i ens va deixar passar per una porta secreta de més de 100 anys. A través de la porta vam accedir a la sala de plens i allà vam realitzar un ple municipal.

Al ple municipal setze alumnes van fer de regidors i regidores i van presentar les propostes que havíem treballat a l’escola sobre ” La rehabilitació de la plaça de l’ajuntament”.

Per acabar vam sortir al balcó de l’ajuntament i l’alcalde ens va obsequiar amb una samarreta de Les Franqueses.