We have started another eTwinning project!

Hello families!

Com bé sabeu el trimestre anterior vam començar un projecte eTwinning amb un institut-escola d’Itàlia amb el que ens vam intercanviar postals de Nadal. Aquest intercanvi ens va fer molta il·lusió perquè vam poder conèixer altres cultures, menjars i tradicions nadalenques diferents a la nostra.

Tornant de les vacances, vam començar un nou projecte amb una escola de Txèquia. Es tracta d’una escola de Primària que està a un poble a prop de Praga.

En aquesta situació d’aprenentatge el primer que hem fet ha estat elaborar uns textos amb descripció física per compartir i enviar a l’altra escola. Pel que fa a les descripcions físiques, hem estat recordant vocabulari que ja sabíem i n’hem après de nou, hem fet diferents jocs, ens hem creat un avatar digitalment i hem fet una presentació amb totes les nostres descripcions. Aviat rebrem els escrits de Txèquia i coneixerem més informació sobre els nostres penfriends i la seva escola.

Stay tuned! See you soon 🙂
Sixth graders.