Sortida per l’entorn: Llerona

SORTIDA ENTORN.

El Dijous 27 d’octubre vam fer una excursió per l’entorn. Vam passar per Llerona, el parc del Falgar, el camp d’aviació i el refugi antiaeri de Can Sorgues i per últim la casa de la mestra.

Quan vam sortir de l’escola Camins amb el nostre grup de treball vam fer el primer repte, trobar 6 muntanyes. Seguidament, al arribar a Llerona, amb el grup de treball teníem que esbrinar des de quan està documentada  l’església de Llerona, quan es va construir i per últim de quin estil és.

Vam passar per el parc del Falgar. 3r va fer una activitat al riu Congost i ja va anar cap a la casa del mestre i 4t vam anar cap a el refugi antiaeri de can Sorgues.

Camí cap al refugi vam veure una granja i a l’altre costat una paret que posava menjador que era per els militars. Vam aprendre moltes coses sobre la guerra civil.

Quan era hora de dinar vam anar a la Casa de la  mestra.

Després de dinar i jugar vam anar el parc de el Falgar i ens vam deixar 10 minuts per jugar.

Quan vam tornar a l’escola vam comentar tot el que havíem viscut  durant tot el dia.

Peu de foto: foto de la sortida per l’entorn de Llerona de 4t i 3r.

Arlet P., Rocio, Pau, Miquel, Neo, Eloi, Isaac i Noa.