PLA LECTOR

Els primers dies d’escola vam anar a la biblioteca a escollir els llibres que volíem per la nostra biblioteca d’aula.

També tenim uns càrrecs que un es de ordena la biblioteca d’aula per què la biblioteca està molt desordenada.

També vam decidir quins llibres volíem per fer  lectura en veu alta i ens vam posar 5 llibres i vam votar quin volíem començar a llegir. El llibre que més vots va tenir va ser “Molsa” fet per David Circi.

Ell llibre  que hem llegit el primer trimestre es “El secreto de Enola”.

Quan el vam acabar vam fer una tertúlia i vam fer una activitat sobre codis secrets. Per grups havíem d’inventar-nos un missatge amb un codi i els altres grups havien de desxifrar-lo.

Jordi Renom