EXPLIQUEM EL PROJECTE HORT A 2nB

El dimecres, 19 d’octubre, els alumnes de 3r B vam anar a explicar el projecte hort a la classe de 2nB.

Ja feia unes setmanes que preparàvem la nostra exposició, us expliquem tots els passos que vam seguir:

• En primer lloc ens vam dividir en sis grups de 4-5 alumnes.
  • Tot seguit, ens vam posar a treballar per respondre diferents preguntes:
    • 1. En què consistia el projecte de l’hort?
    • 2. Quan temps va durar el projecte?
    • 3. Quines tasques realitzavèm a l’hort?
    • 4. Com ens organitzàvem?
    • 5. Què vam plantar?
    • 6. Consells i recomanacions sobre l’hort.
  • Cada grup va donar resposta a una de les preguntes i va preparar la seva exposició.
  • Abans de realitzar la presentació, vam redactar una carta per concretar el dia i la vam portar a l’aula de 2n B.

La nostra presentació va ser tot un èxit, els alumnes de 2nB van estar molt atents i l’experiència va ser molt enriquidora.

Els alumnes de 3r B.