Ens visita la Maria Petit!

El dijous 15 de juny va venir una noia que es diu Maria Petit a l’escola per explicar-nos la seva experiència de vida amb la ceguesa. A la Maria li va canviar la vida als 17 anys quan va patir un accident de trànsit en el qual va perdre la vista i l’olfacte. Quan la Maria va sortir de l’hospital va haver d’aprendre a viure amb la seva nova realitat i va buscar estratègies per desenvolupar-se en el seu dia a dia. Actualment, la Maria es dedica a dissenyar roba a Hallotex i visita  escoles i instituts per explicar la seva experiència. En el seu temps lliure viatja, fa atletisme i puja a diferents cims i muntanyes. Viatjar li aporta felicitat i gaudeix molt provant la gastronomia i veient amb les mans els llocs que visita.També té el seu fidel amic gos pigall, el Tavish, que l’acompanya en el seu dia a dia.
La Maria és un exemple a seguir i la seva història és molt commovedora!

Moltes gràcies i fins una altra, Maria!
Nens i nenes de 5è