ELS OBJECTES PERSONALS DE 4T

La primera setmana de setembre l’Ana, la Núria, la Sònia i en Marco ens van preparar un joc per conèixer-los millor. Ens vam trobar una maleta plena dels seus objectes personals i l’objectiu era esbrinar de qui era cadascun. Eren objectes molt importants per elles i ell que representaven com són i quines aficions tenen.

Després d’uns dies ens vam animar a fer-ho! Ens van demanar que portéssim un dels nostres objectes personals que ens representés més i els vam anar amagant en una caixa. A continuació, 4t A vam anar escollint aleatòriament un objecte de la capsa; en canvi, a 4t B l’Ana ens va donar un objecte a l’atzar. Una vegada vam tenir l’objecte vam fer una feina on vam haver d’escriure quin objecte era, en vam fer un dibuix, vam haver de pensar què representava aquell objecte i, finalment, fer una hipòtesis de qui era.

Una vegada acabada la feina, vam exposar les nostres hipòtesis i vam veure si l’objecte era de qui pensàvem o no. Si no, la resta de companys i companyes donàven la seva opinió fins que ho endevinàvem. Per veure si estàvem atents i atentes a la rotllana, al final de cada sessió escollíem alguns dels objectes que havien sortit i els apuntàvem a la llibreta de treball.

Ens vam divertir molt i això va fer que ens coneguéssim millor!!!