Dia internacional de les Dones 2022

Aquesta setmana tonar a sonar la cançó que tota la comunitat educativa vam triar per reivindicar el 25N, Dia internacional per a l’eliminació de la Violència vers les dones,  Antipatriarca d’Anna Tijoux.

Amb aquesta cançó al llarg de tota la setmana, volem reivindicar el 8 de març, Dia internacional de les dones.  I seguint les indicacions del Departament d’educació,  com a escola explicarem contes en relació a la visualització de les tasques i la mirada de les dones al llarg de la història:

“Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones Igualtat de gènere avui per a un demà sostenible i proposem activitats per sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la sostenibilitat de la vida.

Treballar per a un demà sostenible demana incidir en tres nivells de cura: la pròpia, la d’altri i la de l’espai en què habitem: el planeta Terra. D’aquesta manera, vetllem també per la pau.”

Per fer-ho hem demanat en prèstec als Serveis Educatius del Vallès Oriental la maleta amb llibres de coeducació que complementarà aquesta setmana els llibres de la nostra biblioteca, on també tenim llibres relacionats amb la Coeducació, la perspectiva de gènere i l’educació afectivosexual.

Entre totes seguim treballant!